Snöööö



Idag när jag vaknade och tittade ut så låg det snö på marken. Första tanken som slog mig när jag skulle släpa mig ut iklädd mina svarta mysbyxor så var den stora frågan om jag skulle ha gympaskor eller mina stövlar..

Hmm..

Ja, det blev gympaskor, mina Lacoste. Slitna och nötta. Borde slängas men jag älskar dom, dyra men det bästa köpet jag har gjort vad gäller gympapjucks. Lite kallt var det, men att ha stövlar ovanpå ett par vida mysbrallor. Nja, det fick va!
Det mesta som hamnade i korgen va onyttigt..
Chips, choklad, julmust.. och skumtomtar..;)

Meeeen..

Jag köpte även clementiner, morötter, yoghurt och mjölk..

Och..

Det senaste numret av SOLO ;)

Vädret är underbart

Gå ut och njut ni som kan.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0