Elgiganten

Idag sov jag till nio. Svintrött. Bestämde med Linda igår att vi skulle ses vid lunch idag och ta en fika. Så jag hoppade upp, duschade och kutade ner till Gallerian. Eller, ja kutade kanske va lite överdrivet, men jag gick =)

Fikade och snackade ;) Trevligt. Efter det kilade vi upp till Jenny och hon satte på ytterligare lite kaffe, va kul och träffa dom, hennes söta kissemiss och Simon såklart. Han växer och blir större för varje gång tror jag. Roligt att se hennes nya lägenhet också. Riktigt mysigt hade hon fått.

Bjuden på Halloweenparty, men då jobbar jag. Typiskt. Faller alltid in när man helst vill slippa. Hade vart superkul och få umgås lite, så är det. Är väl inte meningen att jag ska vara där helt enkelt :)

När Joel vaknade åkte vi till Tornby. Hoppade in på Elgiganten och köpte en hårddisk, sen gick vi in till Ikea och åt mat. Maten är såååå god! En snabbvisit på Skopunkten, besviken över att dom inte hade fler vinterskor/stövlar. Hade dock inga direkta förväntningar heller, men lite mer tror jag allt att dom skulle ha.

Imorgon ska jag unna mig en rejäl sovmorgon. Ingen klocka ska jag ställa. Det är jag värd. Tycker jag åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Brinken

Det är du absolut värd!!! :D Sov ut ordentligt =) kramar

2008-10-24 @ 21:18:47
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0