Fredag hela veckan

Denna veckodag, Fredag tycker jag nog helt klart är den bästa dagen på hela veckan. Man vet att imorgon är det helg och förhoppningsvis ledig om man inte som jag jobbar inom vården då det är oregelbundna tider. På Fredagar brukar jag för det mesta vara trött och seg på kvällarna.

Men nu i helgen är jag ledig =) Sen om jag inte tittat fel så jobbar jag tre helger på raken. Så får passa och njuta denna.

Hoppas ni alla har sovit gott, själv kom man i säng sent. Som vanligt. Ska hälla upp en kopp kaffe som är det viktigaste på hela dagen. Utan den koppen så blir jag inte människa. Det är faktiskt sant. Huvudvärken kommer.

Kul Brinken att du tagit ditt förnuft till fånga och börjat blogga igen ;) Nu ska det läsas som aldrig förr så jag hoppas att tangentbordet går varmt hemma hos dig nu!

Kommentarer
Postat av: Brinken

Jajemen nu blire o skriva förfullt :D hade skoj ikväll på ladies night =)

2008-10-11 @ 10:37:59
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0