Lillebror

Ja han är inte så liten längre min lillebror, den ena av dom. 13 år. Jag minns när han var liten, han var så rund och söt. Lockligt ljust hår och mulliga kinder. Idag skejtar han och använder Cheap Monday byxor :)

Tiden går verkligen i raketfart. Har varit i Linköping idag och fikat. Det blev varsin Budapest bakelse och en kopp kaffe. Sliskigt, men gött ;)

Sen köpte jag lite smått och gott till mig själv. Plus ett kort till Fars dag. Brukar inte fira det, men en signal slår jag alltid och lägger en extra tanke, iår hittade jag ett fint vykort så det ska skickas på posten. Han kommer bli glad.

Även om det inte intresserar er så åt jag pasta och vitlökssås till middag, stinker apa i käften. Inget hångel här inte på ett tag HAHA!

Tessan ringde förut och får nyckeln på Torsdag så då ska jag följa med henne och hämta den och sen blir det en liten fika innan jag ska jobba. I helgen flyttar hon om det inte dyker upp nåt oväntat. GLAD är bara förnamnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0