Linköping

Sitter här med min Loka, jag undrar egentligen hur mycket pengar jag lägger på flaskvatten?! En hel del tyvärr, onödiga pengar och dessutom tänker jag inte på miljön. Men gott är det. Älskar kolsyrat vatten, iskallt ska det vara!

Kom precis hem efter att ha varit i Linköping en svänga och träffat mamma. Vi gick en runda sen bjöd hon på lunch. Åt bulgur med kycklingspett och en massa god sallad, fräscht och nyttigt :) Därefter trippade vi vidare och jag köpte ett linne, en halsduk och ett par örhängen. Eftersom jag inte har hål i öronen längre så är det skitsvårt att hitta snygga clips-örhängen, så det blev ett par :) Onödigt med tanke på att jag borde spara lite nu. Men så är det. Är man en shopoholic så är man. Gillar allt med mode och mer därtill :P

Tog en kaffe på Espresso House också, fullt med folk. Mysigt och gott kaffe. Smakar alltid bättre ute sådär.

Nu ska jag greja lite här hemma. Ha en trevlig Lördag mina damer och herrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0