Muffins

Tanken var egentligen att jag inte skulle göra nån direkt kraftansträngning idag, det låter lathet från min sida. I know. Med tanke på att jag kände mig som jag vet inta vad i morse så är jag nöjd att jag tog mig själv i kragen och gjorde nåt med äpplena som jag fick av farmor innan dom började ruttna.

Äppelmuffins i all ära blev det. Goda, ett klart godkänt. Så nu finns det ett par påsar i frysen om vi får oväntat besök som dessvärre händer alltför sällan nuförtiden. Alla har nog med sitt med jobb och andra vardagliga sysslor. Liksom jag.


Förutom att jag har stått i köket så tog jag ett varmt bad förut med en massa cocos-bubbel från oriflame, luktar underbart! Joel och jag började kolla på en film förut. Men efter ett tag så hörde jag hans dova snarkningar i mitt öra och jag kände att han drog med mig i det också. Slumrade till för en kort sekund innan vi bestämde oss för att stänga av filmen och kolla klart den imorgon kväll.

Klockan är halv tolv och jag funderar på att gå och lägga mig senast tolv åtminstone. Imorgon har jag lite att pyssla med.

Sovgott mina söta läsare...


Kommentarer
Postat av: Brinken

Sov så gott :D

2008-10-28 @ 05:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0