Tvätta-Jobba-Sova

I princip så har min dag sett ut idag. Gick upp vid kvart över nio eller vad hon var, slängde i ett par maskiner tvätt. Duschade, hängde upp tvätten i torkrummet. Lagade mat stuvade makaroner och stekt falukorv. Gillar husmanskost =)

Sen bytte jag om, drog till jobbet. Ingen vila där inte. Gick i ett kör hela tiden. Första kvällen på den avdelningen också, men vi hann det vi skulle trots allt.

Hem, pratade med Nina på msn (Joels storasyrra). Fick en inbjudan av att följa med till London i vår. Vi tjejer ;) Så vi ska boka redan i dec nu sa vi. Trevligt!

Kollat "Hells Kitchen". Han är ju helt galen Gordon Ramsey, Joel diggar honom stenhårt och jag blir mer eller mindre lite putt, visst förstår att det egentligen är ett spel alltihopa samtidigt måste han ju vara sträng och hård. Underhållande är det i varje fall!

Nu är klockan elva och det lutar nog att tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner i sängen. Tyvärr lutar det åt att fördriva lite tid med web-tv.. Inte bra det där när man börja följa en serie. Eller, ja flera serier :P Borde sova med tanke på att jag ska upp vid halv nio imorgon.

Natti natti säger jag nu ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0