Vänner



Nu är snart helgen över och jag känner mig rätt så trött, inte så trött som jag trodde att jag skulle vara och borde vara efter helgens jobb. Jag är forfarande uppe, men kommer nog traska bort till sovrummet för lite skönhetssömn ändå. Imorgon har jag lite att göra. Varje dag ska helst kännas meningsfull, även om det kan vara upp och ner imellanåt.

Pratade för en liten stund sen med min bästa vän Tessan, ja lite löjligt är det nog att kalla varandra bästisar, det gjorde man när man var fjorton. Dock är hon min själsfrände, en äkta vän som jag har vid min sida i både glädje och sorg. Som alltid får mig på glatt humör och stöttar. Jag lyckligt lottad som har denna underbara tjej till vän.

Vänner är viktigt, att vi har hållt ihop i många år gör att vårat vänskapsband blivit otroligt starkt och vi har delat med oss våra beskymmer, härliga ögonblick och meningsfulla pratstunder. Vi har haft våra problem genom åren, ja nu låter det som att jag ska falla i graven snart, men under dessa år så har vi upplevt mycket saker. Mycket bloggande om denna gumma, men utan henne i mitt liv så skulle det kännas tomt.

(att jag valde just kattungen som bild i detta inlägg gjorde jag för att den är så söt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0