FREDAG

Här sitter jag med nattlinnet på mig och klockan är några min över elva. Illa, I know! Men eftersom jag ska jobba ikväll och hela helgen så unnade jag mig lite extra sömn i morse, latheten vet jag dock inte vad den beror på =)

Igår hade jag en riktig slappis dag, älsklingen och jag åkte till Tåkern en svänga och sen stannade vi och köpte jordgubbar. Varit sugen på det i flera dar, så det smaskade jag i mig. Dom få ätbara som blev kvar smällde jag i mig förut ;) Annars på menyn står det lax, kallsås och potatis.

Gu jag är verkligen sugen på att flytta till hus. Längtan är stor. Att få ha en egen tomt. Att få göra precis som man vill, att kunna sitta ute. Vi är eniga om den saken här hemma, men det är ju inte bara och köpa. Man ska kunna betala allt också plus att jag inte vill ta första bästa hus heller. Där ska jag verkligen trivas och bo resten av livet isåfall =)

Drömmar. Det är viktigt att ha drömmar och ännu underbarare är det om dom kommer slå in.

Jag är åtminstone på glatt humör idag även om jag inte är så motiverad till att jobba helg. Gubben fick inget besked igår, men det verkar ändå rätt positivt. Fast man ska aldrig säga aldrig som jag brukar säga. Vi har börjat tänka om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0