MÅNDAG

Japp! Jag är uppe!

Från att ha sovit svindåligt i natt så sitter jag nu här och fördriver lite tid vid datorn. Jag vet, det är helt kaotiskt eftersom det är så fint väder ute. Det kommer bli en promenad senare sen iallafall. Joel är i Gusum på fototräffen. Har bilen hemma så om jag får för mig så kan jag åka en svänga =)

Maten hos farmor igår var utsökt. Åt massor och efterrätten, MM så god den var =) Fick hem lite rester som jag frös in. Dessutom fick vi hem två biobiljetter, så det kommer bli  besök nån kväll när det är dåligt väder.

Förutom att vi var och käkade hos farmor igår så gick jag till Linda, köpte varsin glass på macken och satte oss på hennes balkong och snackade ;) Sen drack jag nog världens godaste te. Mm, jag har verkligen fått smak på te nu när jag inte dricker så mycket kaffe.

Skickade ett sms till Tessan nyss, får hoppas på svar snart så man kanske kan hitta på nåt idag. Lämnade en lapp på jobbet att jag kunde jobba idag, få lite extratimmar. Men ingen hört av sig ännu så jag antar att jag får vara ledig idag.

oooooh...............Lyssnar på Gyllene Tider........... Vilken underbar dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0