MÅNDAG

Idag är det Måndag, ljuva härliga underbara fräscha Måndag. Känner mig trött idag, jobbat många timmar i helgen, det sätter sina spår. Fått veta vilken avdelning jag ska vara på i sommar iallafall och mina procent =) Vi skulle få schema nu i veckan sa dom, kan ju vara kul och planera lite. Har fått mer tider också. Me like ;)

Håller på och tvättar nu, ska snart kila ner och hämta allt. Sen måste jag sätta fart med disken, bädda etc. Lite effektiv måste man ju vara och jag känner mig otroligt effektiv idag, var uppe halv sju och sprang ner till tvättis. Hade givetvis velat ha sovmorgon, men jag ska ta en liten siesta i eftermiddag sen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vi är hundvakt åt mammas hund, och våran förra finns tyvärr inte kvar. kram

2009-04-20 @ 21:46:16
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0