ONSDAG

April April....


Ny månad, visst har det gått fort?

Igår var jag på Gekås och jag hittade en massa fina saker =) Sälllskapet va trevligt också!


Har bestämt mig att nån dag denna månad så måste jag till IKEA och kolla olika förvaringsmöjligheter. Vi har mycket saker, men för lite plats. Det vore skönt om man kunde få undan på mycket. Det finns säkert en hel del finurliga lösningar över hur man kan förvara olika prylar.


Jag har fortfarande ont i mina fötter sen igår, tröttheten har heller inte lagt sig. Men det var det värt ;) Hade dock varit skönt att vara ledig idag, men man får ju inte alltid som man vill här i världen. Jobbade nästan 6 timmar idag, två timmar mer än vad jag hade fått för att det var dåligt med folk, men det ger ju lite extra =) Fick ytterligare tider idag, mycker helgjobb och kvällar, likaså en del delade turer som jag tycker mindre om. Men vi behöver spara. Man har ju faktiskt ett mål här i livet och man måste ju börja nånstans. Än så länge är vi på rätt väg och det går bättre än förväntat :) Har ju ingen lust och bo i lägenhet resten av livet.


Som jag alltid brukar säga här i bloggen allt har för och nackdelar. Man ska vara glad att man har nåt jobb att gå till. Mycket varsel nu och ingen sitter säkert.


Trött som Skalman, men glad ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0