TORSDAG

Precis käkat bandspaghetti med egengjord pastasås =) Ska strax ta tag i disken och plocka lite här hemma. Igår blev det en sen kväll innan jag kom i säng. Gick upp till Tessan och var inte hemma förrän ett på natten :P Men vi tjötade så dant så tiden sprang iväg.

Idag har jag inget planerat, borde ta fram snabeldraken och torka golven, ja det får nog bli idag, imorgon ska jag jobba och då orkar jag inte ta tag i städ. Det är fint väder så egentligen borde alla måsten läggas åt sidan och ägna dagen åt att ta tillvara på solen, men jag vill ha det rent och fint hemma, så det går nog före.

Har även bokat in tider för Maj månad på Vikariebanken, är lite nervös för att jag gjort fel. Men jag tror jag redde ut det =)

Även bestämt träff med mammsen i Lkpg på Måndag :) :) Längtar faktiskt. Hon är mer som min vän än min mamma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0