TORSDAG

Det här blir varken ett långt eller intressant inlägg. Gick och lade mig lite efter nio igår, somnade nästan på en gång. Gick upp tio idag =) Himla skönt! Ska man orka ett pass från halv ett till kvart över nio ikväll så krävs det lite sömn, och bra sömn dessutom.

Har duschat och det gör att man känner sig lite piggare. Lite förkyld dock, näsan rinner och halsen är inget vidare.
Ska sticka till jobbet om några minuter. Den här dan kommer kännas lång känner jag. Meeen...Hoppas den går fort!


Åh vad Lars Winnerbäck är bra, jag får aldrig nog av honom ;) Jag får nästan lite sommarfeelings när jag lyssnar på honom.

Verkar inte bli mycket till sol idag. Igår var det kanonväder, idag är det mulet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0