FREDAG

Lyssnar just nu på Flipsyde på Spotify, himla bra grej det där!

Tänkte pumpa i lite musik i min mp3 också så småningom, ska försöka motionera lite. Känner att jag inte kan ligga som en padda hela tiden. Inte för att jag gör det, men jag måste ut mer känner jag. Trodde jag skulle dö av svettningar och yrsel när jag gick hem från Synsam, svetten rann uppifrån och ner och jag tänkte hela tiden på om det syntes eller inte. Pinsamt isåfall. Är tydligen vanligt att man blir svett när man är gravid. Hade nog på mig lite för mycket kläder också, sen gjorde uppförsbacken sitt :) Jag vill, men åter igen blir jag frusterad över att kroppen sakta men säkert säger ifrån.

Dom ska beställa hem nya linser, ska prova ett par andra som tydligare ska vara lite billigare och det är ju toppen isåfall då jag borde köpa mig ett par nya glasögon också. Ja jag ska fundera på det. Är så kräsen med vad gäller bågar och då kommer det gå åt en del, annars kan det kvitta känner jag, Det är ju nånting man bär ofta och då ska man ju trivas med det.

Köpte med mig en lätt sallad från ICA som jag smällde i mig, var så hungrig! Nu har det gått några timmar så jag är hungrig igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0