ONSDAG

GOD MORGON GOD MORGON! ;)

Äntligen morgon, faktiskt. Helt ärligt. Jag har haft en dålig natt med lite sömn. Men dom säger ju att man inte alltid behöver somna för att få den tillräckliga vilan, sen om det stämmer det vet i tusan. Jag känner mig seg, men ganska pigg ändå. Vet att jag kommer bli trött om ett par timmar och jag kommer nog ha svårt att hålla mig vaken i eftermiddag.


Några minuter efter fem så pallade jag inte ligga kvar i sängen. Gick upp, satte på lite tevatten och bredde mig ett par knäckemackor. Strax därefter vaknade plutten och åkte till jobbet.


Dagens planer är inte innehållsrika. Linda ville komma hit vid lunch och låna skrivaren, ta en kaffe och snacka lite skit, så om inte det blir ändrat så är det det enda som jag vet händer idag. Hon ska flytta i November och det känns inget vidare. Även att det går dagar och veckor innan vi umgås så vet man att man kan lätt kan ses eftersom vi bor i samma håla, men å andra sidan så är jag glad för hennes skull och hon följer sitt hjärta och vågar ta steget. Jag önskar henne all lycka och jag vet att vi tjöttermajor kommer hålla kontakten via telefon ;) För prata är nåt vi kan =) Hon är en av mina bästa vänner som jag känt i många år.


Halsbränna igen, det har börjat igen. Hade ett längre uppehåll utan dessa problem, men nu har det kommit tillbaka och det är mer än jobbigt. Hatar den brännande känslan och för att inte tala om dom sura uppstötningarna, usch!

Provat olika tabletter, men tycker inte dom riktigt hjälper. Så är det att vara gravid, både för och nackdelar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0