ONSDAG

Morgon igen, jag var uppe redan vid halv åtta då det pep i telefonen, men låg innan och halvssov så gick upp, mumsade i mig en banan och kollade mailen och facebook såklart. Man kan verkligen bli sittandes länge =)

Det började ösregna ute, grått och trist så jag kröp ner i sängen igen. Råkade slumra till en liten stund, men drömde en mardröm så jag kunde lika gärna ha varit uppe. Hatar såna drömmar, man blir helt konstig och allt känns så äkta. Tur man inte drömmer så jämt, hade jag blivit knäpp!

Dagens planer är att jag inte har några planer och med det så kan jag i princip göra vad jag vill. Inget som kostar dock, för jag får inte pengar förrän imorgon och denna månad är full av tråkiga räkningar som vanligt. Men så är det att leva.
Man måste försöka se lite positivt också för det finns ju dom som har det värre trots allt. Vika tvätten och boka tvättid måste jag göra!

Joel har hämtat bilen på verkstan, dom ringde och sa att den var klar. Han åkte ut till sin mamma och jag jag väntar på att vaktmästaren ska komma så man kan slappna av. Jobbigt när man inte vet om dom ringer innan eller bara klampar in. Dom ska fixa ena dörren till städskåpet, ett handtag i köket och ett fönster på altan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0