TISDAG

För mig känns det som Onsdag idag, jag ligger en dag före. Kändes inte som att jag fick så mycket sömn i natt, men enligt Joel sov jag som en gris. Igår fick jag ett ledsamt telefonsamtal av farmor. Pappa låg på sjukan, fått en propp i huvudet och hon visste egentligen inte så mycket. Så idag har jag bara gått och väntat på att telefon ska ringa..

Orkar inte gå in på så mycket om det här, det finns en del att skriva om det och han är hemma nu iallafall. Tårarna kom igår. Helt hejdlöst och fick inte stopp på det, så mycket känslor och tankar snurrade i skallen. Jag kände mig så trött, men ändå så pigg.

Jag har hela tiden haft tanken att "Jag måste städa!", hatar när det är dammigt och stökigt. Men har inte fått nåt vettigt gjort förutom att jag diskade och fixade lite mat förut. Soffan har varit min bästa vän idag, likaså tvn. Hoppas på mer energi imorgon..

Vill så mycket, känner så många måsten... Men var är orken????


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är heeelt normal gumman,hoppas din pappa blir bättre fort!/j

2009-08-11 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0