TISDAG

SEGT SÅ SEGT!

Samtidigt så känner jag mig trött, men beror nog delvis på att jag inte aktiverar mig tillräckligt. Jag har ju kommande saker framför mig, men denna vecka känns så seg :(

Känner mig heller inte på humör.

Ta tag i disken strax och slänga på en kopp kaffe, mer än så blir det nog inte. Det är nu man önskar att man bodde i ett hus istället, där det alltid finns nåt att göra. Där man åtminstone kan gå ut och sätta sig. Det här känns som ett fängelse. Men jag biter ihop! Längtar tills bebis kommer så vi kan mysa tillsammans ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket. Hur går det med graviditeten?

Måste vara snart väl, såg att Madde hade frått en dotter nu. Gud är lite avundsjuk faktiskt. Koftan är inköpt i någon liten butik i Nora, men den är från Koola Anna. Så går nog o hitta lite överallt. = )

2009-08-18 @ 18:47:47
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0