TISDAG



Vecka 35

Igår var Joel och jag hos barnmorskan, och allt var bra. Magen ligger precis på kurvan, hjärtslagen var normala, blodtrycket ok och bebisen har lagt sig med huvudet neråt nu. Det betydet att den håller på att gräva sig ut det miraklet =)

Fick hem lite papper som jag kan läsa om andning osv så ska väl ägna lite tid åt det när jag ändå är hemma, men samtidigt så känner jag att jag vill ta det som det kommer. Jag känner mig så lugn, helt ofattbart! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit barnvakt åt Sandras dotter Oliwia och det gick jättebra! Det tråkiga är att man känner sig så klumpig och det tar ju sin tid att gå från sittande ställning till stående när man är rund och tjock ;) När Sandra kom tillbaka så följde jag med dom och gick spåret, var faktiskt riktigt skönt att komma ut i skogen, fick tyvärr en massa myggbett bara och en orm slingrade sig på vägen, men frånsett det så var det härligt med frisk luft och trevlig sällskap!

Pappa och farbror kom på besök också en snabbis. Dom hade varit i Väderstad och spelat golf och passade då på att ta en kopp kaffe här hemma =) Så det blev en snabbfika.

Idag har jag knappt sett Joel på hela dan/kvällen. Typ 5 sek när han hämtade lite kläder till jobbet sen var han tvungen och sticka igen. Men jag fick ju min Joel-dos igår då vi satt och åkte ända upp till Darlarna, Falun rättare sagt. Hämtade en cross, trodde kroppen skulle vara ett vrak när efter att ha suttit så länge, men det var inga beskymmer förutom lite ryggvärk och det kan jag ta. Blev en rätt trevlig tripp ändå.

Klockan är halv elva och jag funderar starkt på att tvätta bort sminket, och borsta tänderna. Vaktmästaren kommer imorgon nån gång under dan så jag ska försöka pipa upp lite skapligt. Pinsamt annars.


Fick en åkpåse av sockersöta Jennifer också och på Torsdag om mina pengar kommer som dom ska så ska vi shoppa lite (nödvändiga saker!) Längtar!


Natti Natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0