TORSDAG

Vaknade relativt pigg idag :) Men har ändå inte fått så mycket gjort. Ingen lust helt enkelt och då kan det lika gärna va :)
Fasen att man ska känna så många måsten bara för att man är hemma om dagarna.

Har fått lite mer klarhet i hur jag ska göra med min a-kassa nu fram till 1 september då jag tänkt ansöka om mammapenning. Och jag kan stämpla som vanligt. Fick dock en komplettering hem på posten att jag glömt kryssa för en del rutor, fattar inte tycker jag kollade så noga men missade ändå. Har rättat till det så ska slänga det på posten idag eller imorgon.

Vill ha mina pengar nu, pengar som jag väntar på sen början på juni... har ingen aning om hur mycket det blir, men en liten slant åtminstone och det kommer väl till pass sen kan jag lova. Tycker pengarna bara har sprungit iväg nu sista månaderna, man köper lite då och då till bebis och det blir mycket sen i slutändan, men som jag brukar säga, det är roligt också :)

Väntar på min plutt som slutar om en timme, men han åker typ strax därefter igen till fotostudion i linköping, så jag blir ensam igen. Idag åkte Tessan och hennes karl till Mallis och är borta en vecka. Det känns tomt. Saknar mina arbetskamrater redan.. suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0