TORSDAG



Torsdag morgon, härliga ljuvliga morgon!

Mår illa som tusan, usch är så trött på att vara illamående, trodde den biten var över, men nu har den kommit tillbaka. Ska äta lite frukost snart och dricka en kopp kaffe, sen får vi  hoppas det ger med sig.

Jag har varit effektiv =) Betalat en massa räkningar nu på morgonen och det är som vanligt ingen rolig syn, men måste ju göras så det är bara att le och försöka se glad ut ändå. Det är samma visa varje månad och man har gjort det i åratal så man är van.  Fast jag klagar inte, kollar man på Lyxfällan så blir man bra häpen. Fattar inte hur man tänker, att det ska gå så långt innan man själv kommer till insikt att man kanske borde ändra sitt betéende. Jag menar nån gång tar det ju slut och man sitter i skiten. Peppar peppar har jag haft kriser och levt på existensminimum, haft räkningar som krånglat, pengar som inte kommit som dom ska, varit arbetslös så jag vet hur det är att vända och vrida på varenda krona. Det var en jobbig tid, en extrem jobbig tid och jag blir mörkrädd om jag skulle hamna där igen.

Från pengasnack till annat så måste jag fixa lite här nu. Klä på mig, äta och skriva inköpslista. Måste åka och handla idag, det ekar i både kyl och frys ;)

I eftermiddag kommer Jennifer och hämtar mig, vi ska in till stan och kolla lite. Ska införskaffa mig en amningsbehå och lite annat nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0