TORSDAG



Here I am ;) Vecka 32

Jaha, vad har hänt idag?

Jo, jobbade lite sen hann jag inte mer än och komma hem förrän mamma ringde på dörren och ville att vi skulle ner på "stan" och fika. Varsin Budapest smällde vi i oss och en kopp kaffe till det. Snäll som hon är så tog vi bilen ner. Mina fötter är döda just nu. När hon kikade runt på Dressman efter kallingar till bror så var jag tvungen att sätta mig utanför. Det bara bränner under fotsulorna. Om jag bara slapp det så vore allt toppen! Det som tar på mitt psyke för det gör mer än jävulskt ONT mån ni tro.

Imorgon är jag ledig och då ska plutten och jag till barnmorskan igen. Fast inte den jag brukar ha för hon har semester utan det blir en annan. Lite nervös är man ju som alltid när man ska undersökas, man vill ju att allt ska vara utan beskymmer och hittils har allt gått jättebra så jag skulle bli förvånad om det inte blir så imorgon också.


Denna värme. Denna tropiska, klibbiga, äckliga värme är inget för jobbnarkomaner och gravida! Annars är solen mer än välkommen.

Vi längtar...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0