Juldagen

Julafton har varit väldigt trevlig även att jag är genomförkyld. Fått så många fina julklappar, både till oss själva och Ewelyn. Tänkte ta lite bilder på sakerna, men vad sjutton jag struntar i det (orka skryta, liksom?) =) Mycket fint vad det iallafall! :) Ewelyn fick nog mest tror jag, sötungen hon var så gullig i sin tomtedräkt igår. My love.
Mina släktingar även dom på Joels sida tycker att Ewelyn verkar vara en lugn och trygg bebis. Dom tycker att hon är så harmonisk. Ja oftast brukar jag säga, men kom till oss vid tio elva tiden så är det ibland andra bullar ;)

Igår blev vi bjudna på ett mastigt julbord med en massa godsaker och idag fick vi mat hos mamma. Imorgon väntar mat hemma hos farmor. Lyx! Vi har det bra så här års ;)





Ewelyn med sin morfar och gammelfarmors vovve Ollie



Niklas, min lillebror Sebbe, Ewelyn och min mamma




Ewelyn med sin ena morbror



Min andra bror Patrik och Joel ( Nä, Patrik är inte sur och Joel sover inte!)

;o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0