mantorp

Idag tog vi bilen och åkte in till Nina, Joels syrra och fikade .Tog hem gåstolen som vi köpt billigt av dom, är ju ett tag kvar innan den kommer till användning, men det går fort som sagt. Ewelyn utvecklas så mycket, hon växer och gör framsteg. Hon ler så mycket nu och gör sina ljud. Helgo tösen min! Även när det är lite pippligt hehe.

Jag körde eftersom Joel är bakfull, hörde inte när han kom hem igår. Det gick jättebra och köra trots att jag inte gjort det på länge. Trodde jag skulle känna mig lite ringrostig, men det gick suveränt. Gillar fortfarande inte att parkera, det blir oftast bra, vet inte varför jag blir lite nervös. Är nog rädd att skada bilen och andras bilar. Men övning ger färdighet.

Ikväll ska vi nog glutta en skräckis här hemma som vi laddat ner och bränt ut.

Vet ni vad jag käkade idag?? Fiskpinnar, makaroner och remuladsås =) Låter äckligt, men det va gött ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0