mvc

Efter en lång natt eller kanske skulle säga en kort natt istället med inte mycket sömn så kom jag upp iallafall =) Åkte bort till mvc och träffade Inger,våran härliga barnmorska som grattade och var på bra humör som alltid, hon är så glad och rolig. Allt gick bra. Efter lite tvivel så ska jag börja med mina p-piller igen, jag trivdes med dom förra gången då jag slapp min mens som ioförsig var otroligt skönt, men efter missfallet och man inte riktigt visste vad det berodde på så har jag varit väldigt skeptisk till dessa. Men jag vill heller inte ha nåt annat, och då får det bli dom.

Efterkontrollen gick bra, jag spänner mig alltid så dant innan för att det ska göra ont, men det kändes knappt och jag knep rätt :) Skönt att det är över. Vi var välkomna tillbaka hehe.. men det får nog dröja ett litet tag innan det är dags för en bulle i ugnen igen ;)

Ikväll står det tvätt på tapeten, det och mys....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0