shopping

Trots förkylning så åkte vi in till stan.. Stannade hos Nina en stund och lämnade snuttan ;) Så hon slipper fara och flänga bland alla hysteriska människor i mellandagsrean. Käkade lunch, kinabuffé, får aldrig nog av den maten trots att det sätter sig som bomull kring magen =)

Tog en snabbkik inne på Gränden, ja för mig kommer det alltid heta Gränden :) Men hittade inte nåt direkt där. Storlekarna XS och L passar inte mig. Dock hittade jag två tröjor på Gina, en svart långärmad collegetröja, slapptröja med andra ord och en längre stickad tunika, för halva priset. Ett kap! På Polarn o Pyret var det otroligt utplockat, fanns inte alls mycket så det var en liten besvikelse. Var ju egentligen därför vi åkte in,, men presentkortet gäller ju i 10 år så det blir nog fler tillfällen :)

Åkte in till NetonNet eftersom Joel skulle kolla efter en sak till datorn, men istället kom vi hem med en ny dammsugare. Så julklappspengarna gick åt, men köpte ju en sak som vi verkligen behövde och som underlättar.

Ewelyn hade varit jättesnäll, somnade i vagnen när dom va ute och gick och sov därefter i nästan två timmar. Bra, hon behöver vila så hon blir frisk ifrån snorigheten. Synd om min lilla tös.

Ett stopp på Ö&B hann vi också med, blev lite småplock som alltid. Nu får det bli lugnt på den fronten och nån beställning får nog vänta =) =) Jag får drömma istället ;)

Det blir en hemmakväll i soffan...



Nu kan jag ju inte skylla på att det blir jobbigt att dra fram snabeldraken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0