uppe före tuppen



Ewelyn igår på förmiddagen

Guten Morgen!

Ja, vad gör jag uppe såhär tidigt tänker ni? Jo, för att jag legat och vridit på mig ett tag och kan inte somna om, så därför gick jag upp, fördriver lite tid och gör ett nytt försök om en stund. Då kan jag ju lika gärna passa på att blogga lite. Ewelyn har sovit jättebra i natt, dock i sin egen säng, men hon somnade utan protester vid  elva tiden och bara tuttat en gång i natt vid tre tiden cirka och hon sover forfarande! Bara det är ett mirakel trots att hon sover i våran säng. Då blir man glad. Hur hennes mamma kommer vara idag är en annan femma ;)

Vi ska åka in till city idag och handla lite julklappar till barnen som sagt och under tiden så ska Joels mamma ha hand om henne ett par timmar, självklart kommer vi passa på att äta en god lunch ute tillsammans. Andra gången man kan säga att jag kommer vara ifrån henne lite längre, det är på både bra och ont för jag saknar henne även att det är korta stunder :)

Skickade mess till Tessan igår och hon ska kika förbi ikväll... Då blir det tjutter som aldrig förr igen ;)

Nae om man skulle försöka väcka John Blund igen för mina sovtimmar är värdefulla, men just nu känns det inte så lockande...



Kommentarer
Postat av: Madde

Hon växer för fullt ser jag..:-)

2009-12-22 @ 12:01:26
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0