Hemma




Nu, äntligen är jag hemma efter att ha varit på jobbet sen halv sju i morse typ. Sov så illa i natt så och det sätter ju sina spår nu på eftermiddagen. Jag vet med mig att om jag lägger mig i soffan nu så somnar jag på stört! Bäst att hålla sig vaken, så jag kan sova i natt. Älskar annars att ta en powernap på eftermiddagen.

Hade tvättstugan på jobbet och det är inte min grej riktigt, dessa lakan som ska manglas, det ska strykas och det enda med det andra. Dessutom är jag lite nojjig över att jag ska färga nåt, har inte hänt hittils och det är jag glad för. Hemma , tänkte jag säga är ju liksom skitsamma, men så är det ju inte. Det är dock värre att misslyckas med andras tvätt, speciellt om det är nåns "favvotröja a la pret a porter märke" =)

När jag kom satt det en söt lapp på dörren "
Älskling, Jag ska städa när jag vaknar sen. ÄLSKAR DIG!".

Dessa små lappar, dom är ju bara för söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0