Idag har man...

Uträttat lite...

Gick upp, fick tag på Linda, hämtade upp henne och åkte till Grossen där jag handlade hårfärg. Köpte lite fikabröd och åkte hem till henne. Snäll som hon är och duktig så färgade hon håret på mig. Åter igen mörkbrunt, skönt slippa utväxten som stört mig ett bra tag nu! Det blev kalasbra, kan bjuda er på ett par bilder imorgon kanske.

Därefter åkte jag hem och blev genomsvettig och irriterad. Våran bil är hur bra som helst att köra, man sitter bra och den är verkligen bekväm. Men när det kommer till backning och parkering. Fy, så sur jag blir. Ja, inte på mig själv utan bilen såklart ;)  Försökte och försökte envis som man är. Till slut fick jag till en någorlunda parkering och då klev jag ur =) Man är ju envis. Övning ger färdiget.

Gjorde lite käk hemma, kassler och ris. Sen ringde jag mamma och vi åkte dit på en spontanfika eftersom dom snart åker till Härjedalen en vecka och åker skidor. Trevligt och träffa mammsen och lillebror :)

På hemvägen slog Joel en pling till hans kompis och vi åkte dit och kollade på en bil. Till mig =) Provkörde den också. Kändes lite tung, men är ju så med alla bilar när man inte van. Våran som vi har är ju ny så det  blir ju stor skillnad.

Får om det blir nåt köp eller inte. Va lite som skulle fixas och så. Så jag ska fundera.

Ja det va i stort sett min dag det. Har du gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0