Kvällen

Nehepp!

Tänkte att jag skulle hitta en fin bild att lägga in till detta inlägg, men hittade ingen vettig så det blir utan. Orkar inte leta mer.

Idag har jag jobbat var på en avdelning från halv ett till klockan fyra, och sen på en annan mellan fyra och åtta. Första timmarna var lugnt som gatan, inte mycket larm. Kvällen var också rätt lugn. Det gick bra. Fick förfrågan om sommaren, ska prata med dom imorgon om det tänkte jag. Jobba ska jag iallafall göra som det ser ut nu, hur många procent det vet jag dock inte ännu. Tänker inte ta heltid iallafall.

Ja, så mycket annat har inte hänt. Jo, fick ett sms av mamma förut att mormor lagt in en hälsning i Östgötatidningen på Alla hjärtans dag till hennes barn och barnbarn. Hade jag missat totalt. Så noga läser jag tidningen. Det var fint skrivet, ringde upp henne och vi ska höras början på nästa vecka för att bestämma en dag när vi ska ses. Jag har mycket jobb veckan som kommer sen, men någon lucka borde det ju finnas.

Usch. jag känner mig så frusen... fryser ofta. Ska nog införskaffa mig en värmedyna när lön kommer ;) Åh, vad jag kommer sova gott då :)

Dags för mig att inta sängen strax. Klockan kvart i 6 är jag uppe och grejar =) *gäsp* Sweet Dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0