Mardrömmar

Usch, fy och tvi! Vilka mardrömmar jag haft dom två senaste nätterna. Känns hemskt, och jag blev så rädd när jag slog upp ögonen. Det känns så äkta, som om det skulle vara sant. Som tur är så hoppas jag INTE att det var en sanndröm.

Idag har jag inte varit så aktiv. Sov länge. Gick upp och ringde Synsam för att avboka min tid, med tanke på att jag jobbar då. Det va inga problem. Sen lagade jag till lite käk, kyckling och klyftpotatis. Himla GOTT!!

Annars har jag som sagt varit väldigt passiv idag och hur mycket jag än sover så blir jag inte pigg. Hoppas det försvinner snart. Vill ha sommar och sol ju! ;)


Snö, snö, snö... ännu mer snö. Trött på det vita, halkan, blasket som blir efter och kylan. Tycker det får vara bra nu. Det positiva är ju att det är ljusare och att man iallafall känner en liten gnutta av att vi går mot ljusare tider.

Nä. det blev ett tråkigt inlägg av mig. Kanske för att jag känner mig tråkig idag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0