Fy skäms!

Jag vet jag är nog världens sämsta bloggerska just nu, skriver inga roliga eller intressanta inlägg utan allt handlar mest om att jag jobbar och hur trött jag är när jag kommer hem.

Jag ska bli bättre. Jag lovar. Tyvärr så har det inte hänt nåt radikalt i mitt liv. Jag jobbar, nästan varje dag. Nästan varje helg. När jag inte gör det så gör jag dom vanliga sysslorna som hör till hushållet. Försöker träffa Tessan så ofta jag kan, men har inte blivit mycket av det heller även att hon är min granne. En kaffe då och då innan jobbet annars har vi bytt några ord i telefon. Så ser mitt liv. Osocial och seg. Vill ha energi men den går åt på jobbet och till allt annat runtomkring, när man kommer hem vill man helst bara vila och pusta ut.

Att jobba mycket har sina för och nackdelar, har man för lite jobb är det gnäll och jobbar man häcken full så är inte det bra. Pengar är mycket, men inte allt. Nu skulle jag helst av allt vilja ta en sista minuten till solen med gubben, dricka pilsner och bara mysa.

Förresten, har köpt nya skrillor också, inte hunnit komma ut och testat dom än. Hoppas på snart!

Shit, va jag gäspar. Uppe tidigt idag. Varit i Linköping och gjort lite ärenden. Köpte mig en ny mascara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0