Ikano





Idag blev det en tripp till IKEA, eller ja snarare Ikano-huset. Vi gick aldrig in på IKEA.
Det bästa idag var när jag satte mig själv i bilen för första gången och brassade iväg. Första anhalten blev Spångsholm, hämtade upp Jennifer och sen åkte vi raka spåret till Linköping.

Kollade lite och käkade lunch tillsammans. Var riktigt kul och träffas eftersom vi inte setts sen skolan.

Sen åkte jag hem, gick över till Tessan och tjuttrade och vi beslöt för att ta en tur till City gross.

Därefter åkte jag hem och vilade en stund och sen tog älskling och jag bilen till Joels mamma. Jag körde!

Känns inte som att jag gjort så mycket annat än och suttit i bilen idag, men det är en otrolig skön känsla.

Nu känner mig trött och seg efter denna dag. Sov inte mycket i natt, och gick upp tidigt. Förstår inte va det är med mig att jag ska ha så svårt för att lägga mig till ro och somna.

Imorgon väntar en ny dag på mig och då ska jag faktiskt inte ut på några äventyr =)  Ska jobba kvällen, så blir en lugn dag. Kanske en promenad med Tessan och Albin, annars inga planer.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0