Jobb igen

Idag ska jag jobba. Så rolig är jag. Igår hade vi lite mys här hemma framför Lets Dance, sen blev det bingen. Trötter som man är. Hade missuppfattat eller vad det var, men jag skulle ha jobbat igår. Fattade inget och inte hade jag skrivit upp det heller, ja som alltid brukar va så noga med tider etc. Nån miss på vägen blev det iallfall. Ringde upp för att kolla om dom ville att jag skulle komma, men det behövdes inte. Så här hemma satt jag med dåligt samvete. Lätt hänt.

Vi var hos några bekanta och fikade igår. Har världens sötaste tvillingpar tror jag. Ja, man blir bra sugen ;)



Nu ska jag dricka upp kaffet och hoppa in i en snabbdusch innan det är dags att arbeta. Idag har jag mer energi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0