Norrköping

Idag har jag varit i Norrköping med min "fru" Tessan som jag jämt säger. Vi åkte på förmiddan och klockan var väl runt fyra när vi va hemma igen. Har käkat kinamat, och det va sååå gött! Tog fyra små rätter och jag trodde jag skulle äta ihjäl mig. Älskar sån mat. Den var kanon, och servicen likaså. Det gör att man vill äta där igen.

Efter det gick vi en runda och jag köpte en grön tröja, lite lös i modellen, har inte provat den ännu men den kommer nog sitta som smäck =) Sen köpte jag lite smink, make up remover och sånt som går åt.

Blev ett dyrt kalas, men va sjutton jag klarade ju körkortet och slipper tänka på utgifter till det längre! Så jag är värd att få unna mig lite, sen älskar jag ju kläder och allt sånt som hör till.

Nu ska jag dricka lite kaffe som Joel bryggt åt  mig. Det blir en hemmakväll. Mysigt. Imorgon ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0