Sömnlös i Mjölby


Jag förstår inte, är så himla glad och allt känns mycket bättre, men inte kunde jag sova för det! Fastnade med laptopen i sängen framför msn, och gäspade helade tiden. Stängde till slut av datorn och kröp ner i sängen. Efter att ha legat och vridit på mig en längre stund så tog jag täcket och kudden och gick in till vardagsrummet. Ibland när jag är på grubbelhumör så brukar jag oftast somna om jag har lite ljud i närheten.

Nä, det gick inte ändå. Blev tokig och arg på mig själv eftersom jag trodde att jag skulle kunna sova gott efter att ha klarat uppkörningen. Gick in till sängen igen. Blundade till, men vaknade med jämna mellanrum. Joel kom hem, och jag tänkte att nu äntligen måste jag kunna sova. Alltid skönt att ha älskling bredvid sig i sängen. Det gick inte iallafall så jag drog på mig mysbrallorna och nu sitter jag här vid datorn och är lite smått irriterad över att jag inte fick en skön sovmorgon. Jag är ju LEDIG idag ;)

Känner jag mig själv rätt så kommer jag med stor sannolikhet somna på soffan i eftermiddag.

Tog en fika igår med Linda och det va riktigt trevligt. Vi har svårt att få ihop tid tillsammans och det går långt imellan innan vi kan ses. Då hon jobbar olika tider, liksom jag. Så det var verkligen uppskattat! Blev bjuden på en Caffe Latte med hasselnöttsmak och det var GOTT! ;)

Sen våldgästade jag Tessan senare igårkväll och det lyser verkligen i hennes ögon hur glad hon är för min skull :) Sånt värmer i hjärtat. Vänner är viktiga.

Om jag skulle ta och våga mig ut på en ensamtur i dag. Hmm, ja är lite nervös. Sen vet jag inte vart jag ska åka, menmen de löser väl sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0