Sova bör man, annars...

Tjingeling!

Klockan är snart halv tolv och det innebär att det är dags för mig att krypa ner i sängen. Sitter här i min ensamhet då gubben är på jobbet och tjänar lite cash. Här sitter jag med bruna leggings, en lång svart swettiströja och ett par tjocka skidstrumpor. Håret är rufsigt och glasögonen är på. Vore värt en bild, men det får bli en annan gång.

Idag har det varit en bra dag förutom kylan och blåsten. Jag hittade det jag skulle ha och lite till, en ny Dior mascara som jag nämde tidigare i bloggen, en svart kjol som va på REA och en svart väska. Jag vet inget som jag egentligen behöver, men va faktiskt för mina julklappspengar så det var kalasbra =)

Köpte även lite nya hårsnoddar och hårnålar som har en viss förmåga att alltid försvinna.

Imorgon, tidigt kommer fastighetsskötarn och ska kolla lampknappen till fläkten i köket, samt under diskbänken. Får hoppas att vi får en ny blandare också. Så det blir och gå upp tidigare än tuppen och kvällen innebär jobb. Halv fem till nio. Känns lite betungande. Huvudet har varit tungt idag och tuppluren på soffan förut den va underbar.

Dags att sova. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0