FREDAG

Fredagsmys kanske? Nä, jag ska jobba ikväll och hela helgen. Man blir så förslöad när man varit ledig två dar att man vill vara ledig mycket längre. Men, det går bra bara jag väl kommer dit som alltid så lika bra att försöka se lite positivt på det. Det blir ju trots allt lite pengar i slutänden :)

Igårkväll hade vi trevligt. Hemmagjord potatisssallad är ju bara för smarrigt asså. Men kände mig så trött när vi kom hem att jag gick och lade mig. Har vaknat flera gånger i natt/morse och vara uppe och kissat.


Snart går jag ju in i vecka 30 men tänkte ändå visa ett par magbilder nu dom sista dagarna i v 29. Har inte lagt så mycket fokus på att bilderna ska bli bra så ni får ta det som det är. Fy, idag känner jag mig så tjock. Varför vet jag inte? ;)

Joel är på Visingsö hela dan med en kompis och fotar. Han åkte på förmiddan och kommer hem vid nio ikväll, typ nästan samtidigt som jag slutar jobbet. Får se om vi orkar hålla oss vakna en stund, men den som kommer slockna fortast är nog jag isåfall, börjar tidigt imorgon och klockan ringer halv 6 då :/





TJOCK men LYCKLIG som jag brukar säga :) (v 29)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0