ONSDAG



USCH, idag har det varit varmt på jobbet. Att duscha nån med en vattentemperatur på över 45 grader och dessutom när det är över 30 inomhus ja då fryser man inte må ni tro =) Jag älskar värme annars, njuter gärna, men nu när det en äcklig värme, det är inte skönt. Det är ljummet, kvavt, svettigt, klibbigt ja allt tänkbart. Det bara rinner längs med ryggen oavsett om man står eller sitter ner. För mig får regnet gärna komma nu!! Men det behöver ju inte hålla i flera dar dock :)

Igår kom Tessan förbi på en kaffe, alltid trevligt med lite tjejsnack. Eventuellt så kanske hon skulle dyka en svänga ikväll också. För mig blir det en lugn kväll, tänker strunta i städ även att det inte blev nåt igår. Jag orkar inte, det är för varmt här inne. Imorgon börjar jag tidigt, jobbar hela dan till fyra så sängen kommer bli min rätt skapligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0