SÖNDAG



Ungefär så här kände jag mig imorse. Trodde ärligt, ok lite överdrivet kanske och man ska ju inte skämta om det. Men det kändes som början till svininfluensa eller nåt. Det bara rann svett längs ryggen, vid nacken och jag ville bara lägga mig ner och sova igen. Hemsk känsla när orken inte finns och när det känns som att man ska tuppa av.

Envis som man är så gick jag upp, tog en tallrik fil och dom sista havrefrasen ( måsta handla!) och klädde på mig. Vill inte, orkar inte var tankarna som cirkulerade. Hur ska jag orka en delad tur med sammanlagt 11 timmar i detta skick? Jag gick dit, bet ihop och nu sitter jag här efter ha klarat första passet, halv två ska jag dit igen och jobbar till nio ikväll. Det måste gå, jag ska fixa det.

Börjar sakta räkna ner veckorna på vikarietat nu. Samtidigt som jag känner mig otroligt tråkig och rastlös när jag går hemma även fast jag egentligen har saker att ta itu med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0