FREDAG

Vad gör jag uppe så här tidigt?

Jag är ledig, men varit uppe sen 6. Legat och halvglott i sängen sen kvart över fem, vridit och vänt på mig. Varit uppe och kissat, varit uppe och druckit, legat i sängen och läst Corren. PÅ EN LEDIG DAG.

Fattar inte, sover så oroligt. Utan anledning egentligen för det är ingenting som jag mår dåligt över och heller ingenting som jag ligger och grubblar på, brukar annars vara standard innan man ska sova. Kan bara inte koppla av hur trött jag än är.

Ska ju jobba ikväll, jag kommer gå under. Behöver mina timmar, men vad gör man? När man inte kan stänga av. Ja, när jag lika gärna är uppe så tänkte jag faktiskt äta lite frukost, ska nog bunkra ner mig i soffan sen med kudde och täcke. Försöka vila åtminstone.

Blir en lååååååååååååång dag.. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0