LÖRDAG



Första kopp kaffen idag, har ingen mjölk hemma :/ Tog några droppar även att den är gammal, får hoppas att jag inte får ont i magen sen.

Åh, vad det kan kännas segt innan man ska iväg och jobba. Man längtar nästan att klockan tickar på snabbare så man får gå dit, timmarna brukar gå fortare när man väl är där. Den här helgen är jag på tre avdelningar, så man hoppar verkligen runt, fast jag trivs rätt bra med det. När denna helg är över så väntar en vecka med en massa kul på mig. Hoppas dock på lite jobb på Måndag och Tisdag, annars kommer dom dagarna bli tråkiga eftersom jag inte har några planer för dom.

Hoppas hoppas verkligen att vi kan hämta bilen nu i veckan. Skönt att ha en kombi när man åker till Gekås. Har inte skrivit nån lista och tänker nog inte göra det heller.. Kommer inte på nåt specifikt som vi behöver, men vet att vi kommer hitta en massa bra-ha saker till bebis och förmodlingen till oss själva. Underkläder är standard ;)

På jobbet säger dom att det ska bli fint väder på Måndag, det får jag lita på ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

ska bli strålande i vecka :) Sköönnt.. Har du inget för dig är du välkommen hit på fika :D

2009-06-20 @ 22:32:36
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0