MÅNDAG

Timmarna gick så fort igår, att jag inte hann med nåt bloggande. Pappa hämtade upp mig vid lunch, åkte in till farmor som bjöd på god mat och jag fick träffa Ollie (hunden) för första gången. Han var så söt. Himla snäll och gosig! Vi gick ut och lekte med honom, kastade boll, men han var mest nyfiken på allt annat runtomkring, sen fikade vi massor. Goda kakor och mycket kaffe.

Tog svängen förbi min farbror som flyttat hem igen från Göteborg, det var en mysig lägenhet och även där blev jag bjuden på fika. Jag kommer rulla fram om jag ska fortsätta såhär. Ställde mig på vågen hemma hos farmor och det kändes väl inte så jättebra. Man vet ju vad man vägt innan liksom, menmen... Inget och göra åt, bara jag och bebis mår bra. Jag har rätt lätt för att gå ner i vikt så det är nog inga problem sen. Jag tar det för vad det är.

Jag trodde att jag skulle få lite jobb idag, men inte.. ;( Imorgon måste jag tvätta, så då kan jag inte. Måste ju ta dom tiderna som finns. Men jag har iallafall jobb i helgen och det känns bra, bättre jobba helg än inget alls.

Har postat lite viktiga papper idag också, så att jag får lite pengar... hehe, vadå penningkåt??  :)

Här kommer lite bilder på Ollie :) :) :)




 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0