ONSDAG

En natt med mycket mys ;) För lite sömn bara och drömmarna var JÄTTEKONSTIGA. Drömde att jag hoppade fallskärm en gång till, att farmor blev biten av en svinstor råtta plus en massa annat lustigt som jag knappt vågar berätta om, ja visst är det sjukt? :)

Vaknade av att jag läcker bröstmjölk även idag, dyngsurt och rinner ner på magen. Köpte amningsinlägg förra veckan och använde det under nattlinnet, men dom ville inte sitta kvar så det kom bredvid. Men i natt tänkte jag sova i en topp bara, tror det fäster bättre på en sån.

Idag ska jag tvätta mellan 10-16. Har slängt i första maskinen, men blev sur. Torktumlarna funkar inte. Låg en lapp på dom.  Hur faan ska allt hinna torka nu? Hade varit perfekt med en trädgård  så man kan hänga det ute. Får försöka torka det mesta i torkrummet och hänga resterande på torkställningen här hemma, men blää....

Får se om det blir en tripp till Vadstena ikväll. Joel ska hem till sin mamma och måla direkt efter jobbet sen är nog han trött stackarn. Han sov också dåligt i natt sa han och så ska man upp tidigt, ja det är inte kul!


Nu ska jag prova ringa mamma igen :)





Tvätt och lite mer tvätt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0