TORSDAG

Borde sova, tanken var att jag skulle somna, men med facit i hand så var det ingen bra idé. Jag har bara legat och kollat upp i taket, varför vet jag inte.. Känner mig trött, fast ändå inte.

Idag har vi varit och fart hela dan, en sväng till Linköping där vi hittade en fin bilbarnsstol. Såhär ser den ut :



Efter det tog vi en lunch ute och åkte sedan hem. Jag tog tag i städskåpet och har rensat och kastat en massa flaskor och dylikt som jag dels inte använder men som också blivit för gammalt. Nu är det lite mer organiserat därinne =)

Joel åkte till banken och fick ett glatt besked och bra råd. Vi drog in till Motala och provkörde en bil. Bilder kommer senare då vi inte får den förrän slutet på nästa vecka. Den var riktigt skön och köra, lite ovant i början, men det kommer bli bra bara jag får in lite vana. Hoppas nu på att få våran bil vi har nu såld, inte så lätt att få bilar sålda idag med tanke på krisen som är och folk har dåligt med pengar, men nånting borde vi ju få för den. Förutom att jag tycker att den varit lite klumpig så har den funkat kanon, nu i slutet när jag kört den massor så gillar jag den skarpt så det ska nog inte vara några probs!

På väg hem ifrån Motala så svängde vi förbi Joels mamma och sa Hej. Hon har en jättesöt kattunge hemma ;)

Kvällen spenderades framför tvn, har provsmakat:




Väldigt god! Smakar som glass tycker jag. Joel var lite skeptisk till en början, men han gillade den också :)



Nä om man skulle ta och krypa ner hos hjärtat igen. Försöka slumra till så jag inte ligger och sover halva dagen imorgon, vill ju få nåt gjort eftersom jag ska jobba kvällen.

Natti Natti...



By the way... Grattis Jennifer och Grattis farbror på födelsedagen! ;o)

Kommentarer
Postat av: jennifer

vilken fin!! Ser ut som en nyare variant av den vi har :) ja de ska ja försöka med

2009-06-19 @ 08:28:52
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Malin

Det såg väldigt gott ut med den där maraboun :)

2009-06-21 @ 20:45:45
URL: http://malleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0