TORSDAG

Idag har jag inget roligt att blogga om. Vädret ute verkar va på topp iallafall =) Men, en annan ska ju jobba idag, 13-21 på en avdelning som jag gillar minst, vet inte varför men man har ju sina favoriter. Fast det är bara att lägga dom tankarna åt sidan och köra på som vanligt.

När jag kom hem igår så pysslade jag lite i hemmet, måste köpa nya gardiner till köket nu. Får hoppas kunna lura med mig gubben till nån gardinaffär =) Lättare sagt än gjort ;) Blev även en storhandling på City Gross, flera fulla kassar och det gick på en del, men då har vi ju heller inte storhandlat på länge. Mycket tar ju slut och måste fyllas på. Sen att jag är konstant hungrig och går och småtäter gör ju inte matkontot mindre, så är det. Det hör till =) Köpte ett recept med grillad kyckling, jättegott och smidigt. Fått av farmor min. Det blev läggdags rätt tidigt, låg visserligen och småpratade en stund i sängen så klockan sprang iväg, men känner mig ändå hyftsat utvilad. En dusch kommer göra susen också plus kaffet som jag ska dricka upp. Älskade morgonkaffe!


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha vi går alltid dagen efter varandra till barnmorskan :D

2009-05-28 @ 14:01:35
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0