änglar och demoner

Måndag igen och dagen har skenat iväg i världens fart åter igen. Jag fattar inte vart tiden blir av, det går så snabbt. I natt sov Ewelyn bra, somnade nån gång efter elva och sov till fem sen tuttade och vaknade vid sju, därefter somnade vi om igen och gick upp vid tio tiden.

Idag har vi inte gjort så mycket heller. Badade Ewelyn och hon njöt som vanligt :) Strax därefter kom Jocke hit och visade en snutt på deras pojk i videokameran, en riktig sötis! Joel åkte iväg till City Gross och handlade inför veckan, medan jag gosade med tösen.

Ringde Socialkontoret idag med då vi fått hem papprena ifrån Skatteverket nu. Imorgon ska vi dit och skriva på fadersskapet.

Ikväll blir det kanske film, Änglar och demoner. Nu känner jag mig trött, det går i intervaller.

Ciao bella

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack så mycket :)

Vad bra Ewelyn verkar sova!! Var det så första veckan med? Hoppas verkligen att våran lilla skrutta bättrar sig.

Kram

2009-10-26 @ 21:46:38
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ella

Vad skönt för er :) Hon kan tillomed sova i egen säng alltså?

Haha vilken liten bortskämd unge jag har. Hon sover bara om hon får ligga i min famn hela natten.

Trivs du med att vara hemma då? :)

Kram

2009-10-27 @ 10:18:47
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0