Huset (lägenheten) fullt!

Idag är snuttan 3 veckor!

Vid elva snåret kom farmor och fabror hit, hade med sig en massa fikabröd och farbror Peter hade köpt med sig en stor påse med choklad ifrån Cloetta ( hur ska jag nu lyckas gå ner i vikt? ;) Strax därefter kom farmors syster hit och vi satte oss ner och fikade. Ewelyn fick en snuttefilt och lite kläder =)

På eftermiddagen ringde morbror och ville komma hit, hade med sig en trisslott som jag inte hunnit skrapa ännu. Spännande! Tog en snabbkaffe sen åkte han hem till Mantorp igen.

Vi slängde i oss lite rester från igår och vid fem tiden kom Helene med sina nagelgrejer och tog bort mina tippar. Mina egna naglar har växt bra under dom så nu är jag helt naturell ;) Ska verkligen försöka att INTE bita på dom, kommer bli svårt men nu har jag ju så mycket att tänka på =) Kanske underlättar.

Mobilen ringde ännu en gång och jag kände mig dum, som att jag nästan snäste av. Inte min mening Jennifer om du nu läser det här, kände mig lite stressad mitt i allt bara. Men det var mer än trevligt att ni ville titta förbi, även om det var en snabbis. Ni är alltid välkomna. Får ta igen den tiden snart igen :) Hoppas pizzan var god och Minna är otroligt söt! Har ni gjort bra =)

Joel ska springa ner till tvättstugan och slänga i Ewelyns pyjamas hon råkade kräkas lite igen, i hans mun när han skulle pussa henne HAHA!! Sicken tjejja vi fått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0