ljuva regniga söndag

Reprisen på Idol går här hemma på tvn. Ewelyn ligger i spjälsängen och sover. Joel är iväg och fotar. Jag sitter och bloggar med en kopp kaffe. Idag är ingen händelserik dag. Jag har inget inplanerat och det känns skönt.

Mysdressen passade perfekt på lilltösen, i storlek 50 =)



Jag skulle behöva byta ut min garderob också. Har fasen inget att ha på mig. Inget som passar då jag har några kilo kvar att gå ner, rättare sagt 9 kg tills jag kommer känna mig tillräckligt nöjd, men då kommer jag garanterat ha nåt annat att klaga på =) Jag känner ingen panik, men eftersom kläder kostar en del så tänker jag mer på den ekonomiska biten för det är ju betydligt billigare att gå ner i vikt och komma i sig gamla kläder än att köpa nytt. Det sistnämnda är dock MYCKET roligare. Det som ska införskaffas inom en snar framtid är en vinterjacka. Med tanke på att tuttarna och höfterna är större så passar inte dom jag har, det smiter liksom åt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0